NB! Grundet udstilling kan der være for lidt forlænget leveringstid frem til Sankt Hans.

Ønskefe Broderi

Tak for du handler hos Ønskefe

Disse salgs- og leveringsbetingelser er gældenden ved køb af varer hos: 
 
Ønskefe Broderi 
www.oenskefe.dk

Ønskefe Broderi ejes af:

Mette Danielsen
Virksomhedens adresse: 
Ørumvej 112,
7840 Højslev
info@oenskefe.dk
tlf: 29808474

CVR-nr. 31147107

Betaling 

Ønskefe modtager betaling med mobilepay og en lang række betalingskort, herunder VISA/Dankort.
Kontant betaling er kun mulig ved afhentning af din bestilling på adressen.

Benyttes et internationalt betalingskort (som for eksempel Visa eller Mastercard) vil ordrebeløbet blive reserveret på din bankkonto med det samme. I tilfælde af en annullering, vil reservationen af beløbet typisk blive ophævet/frigivet efter 1-2 bankdage. Nogle banker kan dog bruge op til 30 dage på at ophæve en reservation.

Ved betaling med både MobilePay og kort trækkes beløbet først fra din konto, når varen afsendes.

Priserne på varer er angivet i danske kroner, inkl. moms.

Levering

Ønskefe leverer med GLS i hele Danmark.

Ved levering til GLS pakkeshop tillægges kr. 45,- til din bestilling, for levering inden for landets grænser. 

Du kan også afhente din bestilling efter aftale og spare fragten. 

Din bestilling pakkes og sendes herfra hurtigst mulig. Der afsendes pakker fra Ønskefe's værksted mindst 2 gange om ugen med mindre andet fremgår af hjemmesiden.
Jeg tilstræber, at du har pakken i hænde indenfor 5 hverdage.


Vedr. bestilling fra / levering til udlandet
Pakker kan efter aftale sendes til andre lande indenfor EU.
Fragten foregår med GLS og koster uanset ordrestørrelse kr. 99,-
Ønskefe Broderi modtager kun betaling via PayPal for ordre fra udlandet, med mindre du har mulighed for at betale med MobilePay eller et af de kort som betalingsmoduelt godkender. 

Reklamation 

Alle Ønskefes kits og bestillinger pakkes her på det lange bord i værkstedet, af opmærksomme kreatøser med et øje på hver finger. Skulle der mod forventning mangle noget i din pakke i forhold til din bestilling, skal du kontakte mig på info@oenskfe.dk
Så finder vi en løsning på problemet.

Fortrolighedspolitik

Vi forstår og respekterer vigtigheden af privatliv på internettet. Vi vil ikke afsløre information om kunder/brugere til tredje part, med mindre det er nødvendigt for at implementere en transaktion. Vi vil ikke sælge dit navn, adresse, e-mail adresse, kreditkort eller personlige data til nogen tredjepart uden din forudgående tilladelse.

Fortrydelsesret
Du har ret til at fortryde dit køb inden for 14 dage fra du modtager din pakke.

Hvis du har bestilt flere varer i en ordre, og vi ikke kan levere varerne samtidig, løber fortrydelsesfristen fra du modtager den sidste vare. 

Hvis fristen udløber på en helligdag, lørdag, grundlovsdag, juleaftensdag eller nytårsaftensdag forlænges fristen til den følgende hverdag. 

Giv mig besked pr. e-mail til: info@oenskefe.dk hvis du fortryder dit køb.
Varen skal være i samme stand som du modtog den i og du skal sende den retur til ovenstående adresse hurtigst muligt efter du har gjort mig opmærksom på, at du har fortrudt dit køb. 

Du skal selv betale for returnering af varen og den bedes sendes retur med GLS.

Når du fortryder en samlet bestilling, refunderer Ønskefe alle betalinger, vedrørende den pågældende ordre, modtaget fra dig, herunder eventuelle leveringsomkostninger. 
Ønskefe tilbagebetaler beløbet uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest, når varerne er kommet retur. 
Ønskefe gennemfører tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har ønsket noget andet. Under alle omstændigheder pålægges du ingen former for gebyrer som følge af tilbagebetalingen. 


Afprøvning af varen og emballage 
Du hæfter kun for en evt. forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering af varen, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varernes art, egenskaber og den måde, som den fungerer på. 
Du må normalt undersøge varen på samme måde, som man kan og må i en forretning, men du må ikke tage den i brug. Hvis du har brugt den på en måde, som man ikke må eller kan i en forretning, og vi ikke kan sælge den igen, eller ikke kan sælge den til fuld pris igen, må du regne med, at vi fratrækker værdiforringelsen i det beløb, du skal have tilbage. Hvis varen ikke længere har en handelsværdi, tilbagebetaler vi ikke købsbeløbet. 

Du skal tilbagelevere varen i originalemballagen. 
Du bør endvidere sørge for, at varen er forsvarligt indpakket, når du returnerer den. Du bærer selv risikoen for pakken/varerne, indtil vi modtager den. Gem derfor postkvittering samt evt. track and trace nummer.